promenix

Nu har man kommit in igen efter en promenad med Sofia :)
shit vad skönt det var, blev riktigt varmt ett tag där. Vi gick en bra bit!
och vi pratade om allt mellan himmel och jord.
Tänk om man kunde göra såhär varje kväll?
Man behöver ju inte gå flera timmar, en timme räcker ju. Och det är ju mycket skönare att gå på kvällen.
Kan jag vara duktig och göra detta nu varje kväll?
Jag har ju velat gått ner i vikt ett tag nu, och då hjälper det ju inte att sitta i soffan direkt :P
Det gäller bara att ta sig ut, när man väl är ute så är det ju hur skönt som helst.
Mmmm.. det ska jag försöka med, så är det bara.

Men kom på nu att det får jag väl börja med nästa vecka eftersom Johanna och Neo kommer imorn, då kan jag ju inte direkt lämna dom och gå ut och gå. Men vi kommer nog hitta på massa saker hela tiden så jag kommer inte direkt sitta still ;)

Men så får det bli, börja ett litet nytt liv kanske nästa vecka? ;)

Nu ska jag plugga lite.. sen läsa Mias bok :)

Punkt och slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0