Nu är jag glad :)

Herregud jag har blivit värsta pensionären!
Igår gick jag och köpte mig en korsordstidning, för på Rhodos så hade Jessica och Erika med sånna, och jag blev då helt sugen på att lösa korsord. Så igår fick jag nog, jag gick till konsum och köpte mig en korsordstidning :P Helt nördig, satt helt mycket igår kväll och idag har jag suttit halva dagen med det :P uj uj..
Ska sätta mig en liten stund till och se om jag blir något klokare ;) Sen ska jag börja göra ordning mat.. ska börja tänka lite på vad jag äter, så idag blir det en sallad och en köttbit som gäller, inge annat! Sallad älskar jag, och kött är gött!




Pappa har varit här en sväng idag med, har klippt honom. Han tyckte jag hade blivit brun, alltid kul att höra det :)

Sen har jag pratat med min älskade kusin Johanna i tele!
Hon kommer nämligen upp hit på Onsdag eftermiddag/kväll med Neo :D och stannar till Söndag!
Det ska bli underbart roligt!! Har saknat dom massor kan jag lova!! Längtar redan till Onsdag kan jag lova er!
Har varit helt otaggad att det ska bli måndag, för då ska jag in till skolan på första gången sen i maj, men nu när jag vet att dom kommer på Onsdag så får det gärna bli Måndag ;) haha.

Korven blir ju snart 1 år med! ♥



Jag och kusin vitamin i somras :) ♥



Jag tror det kommer bli kanon kul när dom kommer :)
Längtar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0