Fredagsmys

Då är denan VFU vecka över..
Det är blandade känslor faktiskt.

Tycker att denna vecka har varit lång på VFUn..
Jag har varit sååå trött på dagarna.. antagligen för att jag inte är van?
Men i alla fall... har ju varit skoltrött och så ett tag nu.. har inte motivationen längre =/ orkar inte plugga alls.. har uppgifter att göra som jag ligger efter med :/ allt just nu känns så tungt inom skolan ska jag säga er! och det är skit jobbigt verkligen :(
Satt och pratade med min handledare igår.. och hon märkte det på mig.. att jag inte är motiverad. Och hon försökte verkligen att förstå mig! För hon vill så gärna att jag ska hitta tillbaka. Det känns så bra att jag har hennes stöd.. och att hon förstår mig. Jag har ju varit sjuk en del nu också och därför missat mycket i skolan, så det gör väl med att jag inte orkar. Hon fråga också om det var något hemma som gör att jag inte mår bra just nu.. hon menade inte att jag behövde sitta och berätta VAD det är för något.. men bara så att hon kan förstå mig. Men jag sa att jag inte vet det... för jag vet faktiskt inte om det är något jag mår dåligt över? det kanske finns något som jag inte vet om själv? för visst, på sistone har jag känt mig lite deppig och nere sådär.. Kanske är massa saker som jag inte vet om och att det är därför jag känner som jag gör?
Men jag tyckte det kändes så bra efteråt när jag hade pratat med henne, jag fick en stor kram av henne, så go är hon :)

Och igår direkt när jag kom hem vid 17 så satte jag igång och plugga!
för jag tänkte att jag KAN, jag VILL, jag SKA!!
och jag fick lite gjort faktiskt, kändes så skönt :)
Jag sa det idag till min handledare och hon blev sååå glad, fick en stor kram då med :)
Bättre handledare får man leta efter alltså!

Just ja.. på tal om sjukdom!
Fick ett brev i Onsdags från vårdcentralen.
Och i brevet så står det att jag fick FEL antibiotikamedicin när jag hade urinvägsinfektion, så bakterierna kan fortfarande finnas kvar. Och då undrar jag såhär: ÄR DOM HELT DUMMA I HUVUDET ELLER!!???
Vadå FEL medicin!?? :O hur kan man ge fel medicin!?
Jag blir så jävla trött på det här!!
Så på måndag får jag väl ringa till vårdcentralen så jag får RÄTT medicin!!
Att det aldrig kan vara bra någon gång.
Visst, jag har inte ont längre.. men jag har tyckt att jag fått springa på toa ganska ofta.. och det har mamma och även Linnea med reagerat på.
Helt jävla sjukt är det.

Nu ska jag ha lite fredagsmys för mig själv här.

Imorn blir det åtorpsmarken med mamma :)

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0