Första VFU dagen

Då är första praktikdagen av klarad..
Är hur trött som helst, det tar verkligen på krafterna att vara med barn en hel dag.
Idag fick jag ett soft arbetspass, började 8 och fick sluta 14.
Har fått hyfsade bra tider denna vecka.. Torsdag som kommer vara grymt seg bara tror jag =/
Annars har det gått bra, dom flesta barnen kände igen mig :)
Men ikväll blir det att lägga sig tidigt, är helt slut :P Men iofs sov jag väldigt dåligt inatt med.. Första gången jag sover i mammas nya lägenhet så man är ju inte direkt van med det. Men inatt hoppas jag att jag kommer sova bättre :)

Det är så konstigt, för här hemma hos mamma så är nätet helt segt :S
fattar inte varför :S
det är samma med surfen i mobilen.. den kan jag inte ens använda när jag är här hos mamma :S tycker det är riktigt konstigt :S
Nu sitter jag vid datorn och pinar mig eftersom det är så segt... men får nog lägga ner det här nu.
Halv sitter i sängen gör jag också just nu... och känner att ögonen snart slocknar :P  hahah herregud! det märks att man inte är van att jobba bland barn alltså :P

Ögat är fortfarande svullet förresten.. suck :( när ska det ge sig?
Så just nu får jag gå helt osminkad.. känner mig väldigt vacker alltså! ;)
usch tur att det bara är barn jag träffar om dagarna nu :P
Fast iofs... det här är ju mitt riktiga jag förutom ett svullet öga då ;)

Har varit iväg och köpt regnkläder nu med!
Det kanske är ganska bra att ha om man ska jobba på dagis eller hur? ;)

Nej nu tror jag snart maten är klar här, sen ska jag ta mig en dusch :)

PÖSS

Kommentarer
Postat av: sofie

För att det är spräng dålig täckning där, får inte in 3G..

2011-09-21 @ 09:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0