Bilder

Vilken härlig Lördag jag hade igår :)
Åkte till åtorpsmarken med mamma och Vanessa på dagen, hittade bara marknadsgodis, som vanligt ;)
Men oj vilket härligt väder vi hade igår, det är just sånna dagar som jag älskar hösten ♥
Tog två kort precis utanför min balkong igår förmiddag, så härligt :)





Igår kväll blev det bebismys ♥
Jag, Erika och Blirren åkte hem till Murra och hälsade på :) Hon var nämligen själv med bebis och ville ha sällskap, och självklart ställer vi upp ;)
Elsa kan nog vara den sötaste bebisen som finns!! ♥







Så himla söööt :)
och jag fick henne att sluta gråta typ 3 gånger, och ena gången somna hon också, då blev jag stolt ;) haha.

Man vill ju själv ha en bebis nu!!
Fast nej... inte än.. för tidigt för min del än faktiskt.
Men det är ju sååååå himla mysigt :)

Skön helg har det varit iaf :)

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0