Besök!

Det har varit dåligt med bloggande för min del dom senaste dagarna.
Men jag har ju faktiskt en bra anledning till det också, jag har ju haft besök av Johanna och Neo sen i Onsdags.. så det har verkligen varit fullt upp här kan jag lova :P
Vi har gjort saker varje dag, riktigt kul :)
Har tagit lite bilder, men det får ni se någon annan gång om bilderna blev bra ;)

Nu ska jag dammsuga lite här.. det är ganska stökigt :P
Blir ju så när man har en ettåring här hemma ;)

Har även ångrat att jag inte köpte ett par skor som jag hittade på skopunkten när mamma och jag var där. Så nu är jag sugen på att åka in dit och köpa dom med :P

Och hungrig är jag med, blir nog att käka nu sen dammsuga :P

Min förkylning har inte blivit bättre, och halsen är dyng tjock :/ och världens rethosta har jag fått med..så man mår väl sådär..
Urinvägsinfektionen är bättre efter att jag fick pencellinen :) skönt! för fy fan vilken smärta det är alltså, usch!! vill jag inte ha igen...
A men annars är allt bra haha ;)

Saknar Johanna och Neo massor redan, blev så tomt när dom åkte :(
Hoppas vi snart ses igen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0