BakisFRI Söndag!

Igår blev det fest här!
Riktigt trevligt :)
Blev inte ens full men jag hade kul ändå både hemma här och på statt. dansa loss gjorde vi! det känns så bra att jag inte behöver vara full bara för att man ska gå ut och ha kul, utan att jag kan ha kul ändå :) Det känns skit bra! Träffade Emilia och även Emelie som jag inte har träffat på ett tag, riktigt trevligt :)
tack alla tjejer för igår :) ♥

Idag mår jag kanon som sagt. Har tagit mig en dusch och nu ska jag ta mig en promenad till pressbyrån och köpa busskort för imorgon drar skolan igång, hujeda mig hur ska det gå?? har ju inte varit inne till skolan sen i maj :O galet!! Nu är det tidiga mornar och åka buss som gäller.. usch!

När jag är hemma från promenaden så kanske angelika kommer hit, vi ska kolla upp lite med skolan, ingen av oss hänger med riktigt än med saker och ting.

Och ikväll ska jag och Erika på fotboll!
Degerfors - Hammarby ju!! plus snygga killar som spelar fotboll, det tackar man ju inte nej till att se ;) haha.

Måste även hem till mamma ikväll, har någon intervju uppgift i skolan så ska intervjua mamma, det kan bli intressant. Vet inte ens vad jag ska fråga henne :P haha!

såhär ser min dag ut idag :)
Ganska fullt upp eller hur?

Nej nu ska jag knata.

Punkt och slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0