Bilder från i Fredags

Ska vara lite gladare i det här inlägget nu :)

Mamma har varit här med Mc donalds.. har jag sagt att jag inte har ätit något sen i Söndags? då menar jag verkligen det.. har bara druckit druckit druckit och druckit! jag kände mig så hungrig förut.. men så fick jag knappt i mig något? men mamma tvinga i mig hamburgaren iaf, jag var verkligen tvungen att äta den :P så ja.. min mage kom igång sen kan jag ju säga.

A men iaf, jag har faktiskt orkat och lagt över lite bilder från mobilen till datorn som jag nu kan visa er här :) Det är från i Fredags. det är ju som sagt inte världens bästa kvalite eftersom jag tog bilderna från mobilen plus att man var lite rund om fötterna.



Eftersom jag inte får sminka mig så klädde jag upp mig lite extra istället :)


Jag bjöd på ost och kex, chips och jordnötter :)



Brudarna :) Linnea och Paath hade inte hunnit kommit här än.


Gangster systrarna ;) J and E.

Under dagen i Fredags så var vi och lunchade på Som hemma också. Och det var Elsas premiär:



Sådär, kul med lite bilder va? :)
Klockan 21.00 är det filmen "Seven" på kanal 6, har hört att den ska vara bra så tänkte titta på den :) Så ska fixa lite här, sen bädda ner mig i sängen och kolla på den :)

Tankarna snurrar lite igen, jag vet inte riktigt hur jag vill göra med saker och ting =/ svåra beslut.

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0