Trötter

En riktigt trevlig kväll igår med Therre Perre :D Sofie var med en stund först också. Tror Therre åkte hem vid 1.30?? så ja.. mycket att prata om det hade vi :P Tack för igår Therre ♥

Inatt har jag sovit grymt dåligt!! ställde klockan på 11.00 och jag trodde den skämta när den ringde! Men nej.. det var bara att masa sig upp.. måste gå till hus nummer 4 och kika lite, och dom stänger väl 13 där?

Idag blir det att dricka 500 koppar kaffe tror jag så trött som jag är!
Jag är inne på min 2 kopp nu.. så 498 kvar nu då ;) hejja!
Eller så får jag kanske ta en powernap sen om jag hinner??

Nej jag måste nog göra ordning mig nu om jag ska gå till hus nummer 4.

Uppdaterar senare!

HEDDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0