Torsdag

Igår kväll kom Erika över hit och vi drack te och snacka massa skit.
Efter 21 nångång tror jag så skicka Wall och sa att hon var hemma (vi hade hört av oss till henne innan) så då gick vi över till henne och där fick vi också te och fika, stengott :) Vi spela wordfeud och prata massa.. tror vi gick hem därifrån efter tolv! En riktigt bra dag igår helt enkelt ;D

Nu ska jag göra ordning mig för jag ska till stan och luncha med Marie och Emelie :D
Emelie är nämligen hemma från Holland i några dagar nu så då får man passa på att träffa henne, ska bli riktigt trevligt :) Blir att gå till systemet också när vi har lunchat klart, är stentaggad inför helgen :D :D

Nej nu måste jag bli klar för jag måste ju gå snart!!

HEDDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0