Sunday morning

Och så var det Söndag...
Herregud inatt alltså.. jag kunde verkligen inte sova. Tankarna bara snurra.. så jäkla jobbigt när det blir så =/ så när klockan var 2.30 så ringde jag Linnea för jag visste att hon hade varit på krogen så jag tänkte höra hur hon hade haft det och sådär. Jag hade ju tänkt mig Linnea typ spräng och på väg till efterfest. Men istället var hon typ nykter och hemma när jag ringde :P och ja.. utekvällen sa hon var precis som alltid, lika jäkla tråkig! och Kissie hade hon inte sett till sa hon :P shit jag fattar inte varför folk ger 150 spänn för det där?? usch usch. Men i alla fall.. vi prata väl i typ en och en halv timme tror jag? vid 4 la vi på och sa att vi skulle försöka sova.. sen vid 4.40 så ringer Linnea igen, då var hon tvungen att berätta en sak så vid 5 la vi på igen :P jag vet att jag kolla sista gången 5.10.. men jag kolla på vänner en stund så vid 5.30 kanske jag somna då?

Jag hade först ställt klockan på 11 idag, men ändrade den när Linnea och jag hade lagt på till 12 :P
Har ätit en god frukost och kollat lite på fångarna på fortet.

Nu tänkte jag ta tag i disken för den blir ju inte mindre direkt!!
Vid 15 ska Marie och jag till Madde, det ska bli riktigt riktigt trevligt :D

Ska sätta på ganska hög musik nu...  vad tror ni resten av huset tycker om det som är bakfulla idag? ;) hihi synd om dom ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

Superkul att ni kom över en sväng, det gör vi fler gånger! Musik var det allt här med.... eller hur hi hi! Tack för alla goa skratt, ni är för härliga :) Kramar i massor till dig från mig

2011-10-23 @ 21:32:46
Postat av: Jenny

Madde: Det var riktigt trevligt! Det måste vi göra oftare tycker jag! :) haha ja musik var det allt, men det var bra musik så det var trevligt ;) Tack själv Madde, det var riktigt mysigt och trevligt som måste göras om SNART <3 kramar

2011-10-24 @ 00:21:12
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0