Söndag

Fick en salva igår när jag var hos doktorn..
och shit vad ögonen blir kletiga när man får på sig den där salvan.. jag ser ju helt förskräcklig ut.

Var hos murra igår kväll med Erika och Blirren :) riktigt mysigt och trevligt. Tyvärr fick man inte bebismysa något eftersom det kan smitta med ögonfluss.. men bara genom att man får titta på Elsa är mysigt, för hon är ju sååååå söööööt :)

Idag ska jag på kalas klockan 14.. det blir nog att ha solglasögon på mig tyvärr :/ jag vill ju inte att dom ska tappa aptiten genom att jag sitter där med mina äckliga ögon :P
Det är Moa som fyller hela 13 år!! helt jäkla otroligt... TONÅRING liksom!! hallå vad blire!?

haha nu har typ min käke hamnat fel också.. helt ont gör det :p försöker få rätt den men går inte så bra :P sitter här och gapar som aldrig förr... ni kan ju få en bild hur jag ser ut i huvudet kanske? kladdiga och svullna ögon med en slarvig tofs uppsatt och sitter och gapar i olika rörelser.. snyggt va? ;)

haha fan vad tragisk jag är just nu..

ska ta mig en dusch snart så kanske man känner sig lite fräschare??

Ha en skön Söndag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0