Sjuk, igen!!

Här är det dött.
har blivit sjuk, IGEN!
Och så här dålig har jag inte varit på länge.
Är helt sängliggandes och har varit det sen i söndags.
feber har jag haft sen i söndags med, så fort jag tar en ipren så börjar jag svettas.. idzag har jag fått bytit 5 t-shirtar.. eeuuhh. Inte så fräsch alltså.

Om jag har feber imorn med så blir det nog att ringa vårdcentralen så får dom banne mig ta lite prover på mig. ska tala om att jag inte har varit helt frisk på flera veckor, veckan efter att vi kom hem från Rhodos har jag varit sjuk, och har inte varit helt frisk sen dess.

Tog en ipren för en liten stund sen så nu känner jag att jag börjar svettas.
men ändå fryser jag samtidgt så jag måste ligga under täcket?
detta är ju helt sjukt.


Men jag återkommer när jag har frisknat till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0