Rena rånet

Oj oj oj oj... det var inte dåligt vad jag storhandlade förut!! :O
Det gick nästan på 800 spänn, herregud rena rånet för tusan!
Men nu har jag mat kan jag lova, typ för ett år framöver känns det som :P

Jaja..
Nu blir det att slappa hela kvällen.
Har tänt lite ljus och myst till det lite, har köpt chips och dipp och massa godis ;) mums :P
Så ikväll ska jag götta mig en hel del, men behöver nog få i mig massa eftersom jag har ätit så dåligt den här veckan.

Ska glo på idol nu ikväll... hänger ju inte med för fem öre i det där, kollar aldrig på det men ikväll ska jag ge det ett försök.
Så ser min kväll ut :P

Hoppas ni får en bra fredagskväll :)

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0