Pysslar

Har pysslat för fullt hela eftermiddagen typ.
Det tar verkligen tid, vilket man inte tror att det ska göra.
Har tagit en paus just nu och tagit lite kaffe och kladdkaksmuffins ;) mums!
Har tagit lite bilder vad jag håller på med:



Den här ramen har jag fått av OjOjOj gänget! Och nu har jag fått en idé vad jag ska ha för bilder i den! Men när jag skulle sätta i bilderna så får jag inte upp på baksidan på ramen där man sätter i korten. Antingen sitter det fast som fan, eller så är det jag som gör något fel :S förstår verkligen inte! så jag gav upp ramen och får försöka ge mig på den senare när jag är klar med albumet!







Pyssel pyssel pyssel! Det blir nog bra när det är klart :D Inte så himla långt kvar tills jag är färdig!

Målade ju naglarna förut som jag skrev i förra inlägget, det var ju jävligt onödigt. Dom är ju helt fula nu.. har slitits bort eftersom jag håller på med det här. Bra bra... ibland tänker jag inte riktigt ;)

HEDDA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0