Onsdag kväll :)

Jag har haft en toppen kväll!
Först under kvällen så gick jag och Erika över till 9A där vi hälsade på Erikas syster som har flyttar in dit. Blev fika och massa skit snack :)
Sen gick Erika och jag över till Walli där det blev en sängfösare eller två ;) även kortspel som neger och president och chicago! Jag tyckte ju att jag ägde på båda spelen! Wall vann iofs på chicago men det var väldigt jämt mellan henne och mig, det var den som tog sista stick först som skulle vinna av oss.. och då gjorde Wall det, fast jag fick mest poäng iaf ;)
Och neger och president ska vi ju inte tala om vem som var sämst i det, ERIKA :P haha uj uj.. hon fick blanda den där kortleken många gånger ;)

Nu ska jag borsta tänderna och  ta den där jävla ögonsalvan!

Måste även tala om att jag är så jävla glad att jag har mina vänner, vad fan skulle jag göra utan er!?
Det är ni som gör att jag mår bra, att jag får skratta, min vardag! NI är bäst ♥ Utan er är jag ingenting!!

Nej imorgon är det en ny dag, håll tummarna att mina ögon är bättre imorn!! :)

Natti Natti!

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0