Jag ger upp för idag!

Ärligt talat så skiter jag i plugget för idag, jag ORKAR verkligen inge mer :(
Är sååå trött på skiten så ni anar inte!!


Men i alla fall..
igår kväll blev det balkong häng med Linnea. Det blev en massa prat och Linnea tyckte vi kunde ta ett glas vin, jag sa till henne att det kommer aldrig bli bara ETT glas! Jodå säger hon! eftersom båda skulle upp tidigt idag så kunde vi ju inte dricka mer. och hur gick det med det då!? Det blev flera glas vin iaf!! precis som jag sa ;) haha. Men riktigt trevligt hade vi! :D så himla skönt att kunna prata med dig gumman, för du förstår mig så himla bra och du ger mig så bra råd hela tiden. Vad skulle jag göra utan dig vännen!? ♥




Kommer ni ihåg att jag berätta i något inlägg att jag har blivit helt tokig i egna klyftpotatisar? ;) såklart jag har tagit kort på min goda mat som jag har ansträngt mig och gjort ;) haha.




Och jag måste bara säga att jag ÄLSKAR detta väder som vi har just nu, helt underbart!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0