Hus nummer 4, check!

Jahopp, hus nummer 4 ärendet gick ju galant! Är redan hemma.. kom typ hem lite efter 12.30.. och när jag kom dit så såg jag att det stänger ju 14, så har jag stressat helt i onödan!! :P Jag hitta iaf present, hoppas det blir bra nu bara :)

Nu ska jag ta en kopp kaffe till! :P
Sen har jag ett i- landsproblem... för jag ska skjutsa Sofie och hennes kompis till en fest vid typ två? och då är frågan.. ska jag duscha innan jag kör dom eller efter? :P Måste äta något idag med.. suck! orkar inte göra något avvancerat (stavning?)... Får se vad jag hittar i frysen sen. Men aa.. ska man duscha nu då kanske? så har man det gjort? Har ju ändå inget för mig nu liksom..
Herregud jag blir nästan irriterad på mig själv nu när jag läser vad jag skriver. Jag vet liksom inte NÄR jag ska duscha och VAD jag ska äta??? tänk dom som inte ens får duscha eller har någon mat så då kan äta?? Som skulle göra allt för att få ta en dusch och få lite mat. mmm... en liten tankeställare där, vi ska vara glada att vi bor i Sverige alltså och vara tacksamma för det vi har!

Jag var nyss inne på resantillhjalpen.blogg.se och kikade lite. Vilka bilder dom lägger upp.. snacka om fattigdom där nere. Visst man förstod ju att det skulle vara fattigt i Kambodja.... men SÅ fattigt som det ser ut på bilderna kan man inte ens tänka sig. Hemskt att se verkligen! Men det är tur att det finns folk som verkligen vill hjälpa dem där nere! Linnea och Evelina är grymma!!

Nej nu dunkar jag massa musik för att tagga till lite extra ;)
Jag bjuder på denna just nu:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0