Hemma!

Nu är jag äntligen hemma från örebro!
Herregud att det kan ta en hel dag och gå i affärer :P men kul är det ;)
Jag har shoppat som aldrig förr! Nu är man fattig igen =/ suck!

Här kommer bilder på det jag har köpt. Som sagt, mobil kameran är inte bästa kvalitén!











Det här har jag alltså köpt:
- Nagellack i grönt och genomskinligt.
- örhängen
- hårklämma
- bomullstussar
- mascara
- Marinblå jeanstights
- Kavaj
- Bolero
- blått linne
- brunt linne

Det ser ut på kortet att det är blått i kavajen, men det är mer åt lila hållet. Så kameran ljuger lite ;) Jag funderar på att ha det blåa linnet med den svarta boleron och så svarta leggins med silver smycken till det på lördag. Vad tror ni om det? :) eller ska jag ha det bruna linnet?? ni får gärna ge mig förslag :)
Något som jag mer har lärt mig idag är att jag INTE ska ha baggyjeans när jag åker till marieberg för att testa kläder. Det ser så dumt ut när man ska testa lite festkläder osv..




Sen måste jag även tillägga att ibland så förstår jag mig inte på vissa folk!
Tack för mig!

HEDDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0