Grå höstdag

Oj oj oj.. vilken grå och trist dag det är idag!!
Dyng mörkt i lägenheten.. får tända upp lite här.. kanske med lite ljus också?

Hörrni, idag är det äntligen Fredag :D
Im love it!!! :D
Vad ska jag göra idag då.. jo jag ska städa!! Therre kommer ju ikväll så det måste ju vara fint då :D och jag är hör och häpna på lite städ humör så det gör mig ingenting ;)
sätta på hög bra musik och bara köra ;D
När jag är klar med det så blir det en dusch på det och gå till konsum och handla lite inför ikväll :) vi ska mysa till det med pizza och massa gött ;)

Jag kan ju också meddela att vårdcentralen har INTE hört av sig ännu.
Känner FORTFARANDE av i halsen, värst är det på kvällar och mornar. dricker hur mycket te med honung i som helst men inte fan hjälper det? suck!

Just ja.. var ju hemma hos Sofia igår kväll och myste :) snacka massa skit, käkade chips och spelade wordfeud :P nördiga... ja jo :P Men det var riktigt trevligt och imorn kör vi ALL IN Sofia ;)
Tog kort på världens sötaste missemiss också:




Nej städa var det ja. Den första låten som slås på nu är Rihanna!
dunk dunk ;) stackars grannar ;)

HEDDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0