Fredag

Då var det Fredag igen då..
Veckorna går allt fort.. fast man inte gör något. Blir tokig av att vara hemma såhär.

Men i alla fall, jag framkalla ju bilder igår. 76 kr gick det på för 101 bilder, inte illa pinkat va? ;) längtar tills dom kommer :) Blir väl på Måndag eller Tisdag.

Ja annars då, vad ska man göra idag?
Det blir att vila idag med, ska åka iväg med mamma sen vid 17 och storhandla. Det ska bli skönt att få komma ut lite faktiskt, har ju inte varit ute nåt sen i lördags? Så det ska bli riktigt skönt faktiskt. Vet ju inte ens hur kallt det är ute?? Har skrivit värsta listan som jag ska handla, åh det ska bli gött när skåpena är fulla sen!

Så ikväll ska jag tända lite ljus här hemma och ha en mysig hemmakväll, får se om det är någon bra film på tv eller om jag sätter på någon film.

aa just det, är det någon som är frivillig att komma hit och diska åt mig?? det är bara att säga till så får ni göra det! inga problem ;)

Och eftersom jag är sjuk och har väldigt väldigt tråkigt så får ni gärna underhålla mig med wordfeud! Jag heter jenny sjogren där.

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0