Framkalla bilder

Herregud vad jag vänder dygnen när jag är sjuk..
Som igår.. då låg jag och prata med Linnea till 2.30 på natten!! helt sinnes! Och tror inte vi prata om något direkt vettigt?? men gud vad jag fick skratta alltså, jag skratta så mycket att tillslut fick jag ingen luft så jag fick verkligen hosta och försöka lugna ner mig :P Men jag behövde verkligen få skratta, det gör så himla mycket ♥ Tack världens bästa Linnea för pratstunden och tack för att du är så knasig så man får skratta ;D Jag är sååå glad att jag har dig som vän, utan dig skulle jag inte klara mig underbara undera DU ♥




Och just nu håller jag på att beställa hem massa bilder, eller ja framkallar bilder. Har ju inte gjort det sen typ 2009? så tänkte att det är nog bäst jag gör det nu. Och jag tycker det är mycket roligare att kolla på bilder i handen än på datorn. Och jag fick ett erbjudande från fujidirekt att det är portofritt just nu, så lika bra att passa på ;) Får hoppas bilderna inte blir suddiga och sådär när jag får hem dom. Är från mitt fallskärmshopp tex, och alanya, lite från Öland, orust. Jag har hur mycket som helst som jag vill framkalla men jag får ta lite i taget helt enkelt :) Typ när jag får lite erbjudanden såhär, då får man kanske passa på :)

När jag är klar med det så ska jag lägga mig och kolla på sex and the city hela natten. Är klar med säsong 1 så ska börja på 2. Blir nog bra det, imorn är det Fredag och jag ska bara vila. Eller jag ska nog åka och storhandla senare med mamma, det behövs kan jag lova! Sen ska jag bara slappa ännu mera. Jag måste se till att bli frisk NU!!

Natti Natti
PÖSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0