Bra Söndag

Har haft en sjukt bra dag idag :)
Marie och jag åkte in till Degerfors och hälsade på bästa Madde ♥
Det var hur länge sen som helst som jag träffade henne, så det var riktigt kul att ses! Satte oss och fika på en gång och pratade om allt mellan himmel och jord! Sedan gick vi in i vardagsrummet och satte oss i sofforna och pratade ännu mer där. Madde tände brasa och massa ljus och det var hur mysigt som helst :) Hennes son satt på övervåningen och spelade massa musik men det var väldigt bra musik han spela så det var bara trevligt och lyssna på :) Det var riktigt riktigt roligt och trevligt att ses och prata och det måste vi göra oftare det är en sak som är säker. Tack Madde och Marie för en helt underbar eftermiddag/kväll, ni är för härliga :) ♥♥

Marie och jag åkte till Madde vid 15 och kommer hem vid 21. Så det var bara att sätta igång med maten. Jag lyxade till det lite såhär på en Söndag. Det blev hemmagjorda klyftpotatisar, fläskfile i ugn med creme fraiche med smak av franska örter över, och så en god sallad till det. Det blev hur gott som helst! Linnea kom hit när jag gjorde ordning maten så hon fick också, och hon tyckte också det var gott :P

Har precis kommit hem, har följt Linnea en bit hem.
Hon åker ju till Kambodja på Tisdag och idag var enda chansen som vi kunde ses innan hon åker :( Hon ska vara borta i 2 veckor och dom 2 veckorna kommer gå sakta för mig :( hur ska jag klara mig? Det är ju alltid Linnea jag ringer till om jag behöver prata.. vi pratar ju typ med varandra varje dag! usch vad jag kommer sakna henne :( Men jag vet att hon kommer få det grymt där nere och en häftig upplevelse att få åka dit :) Är glad för din skull tjejen och jag vet att ni verkligen har kämpat för det så det här är du värd vännen ♥ Men saknaden kommer vara stor garanterat!

Imorgon bitti klockan 7 ska mamma ringa vårdcentralen åt mig så jag får en tid. Dom lyssnar ju inte på mig ganska uppenbart så lika bra att mamma ringer. Helt otroligt att det ska vara så men men. Så imorgon kommer jag nog få gå upp i tid och gå till vårdcentralen.. får se hur mina värden ser ut. Kanske behöver järntabletter eller något? aa det märks imorn helt enkelt.

Men det är väl bäst att lägga sig nu så man kanske somnar hyfsat i tid inatt.. kan ju inte ligga vaken till 5.30 direkt.

Natti Natti

Allt som händer i sitt liv har väl en mening... eller?


Kommentarer
Postat av: Madde

<3 Kram på dig! :)

2011-10-24 @ 21:32:49
Postat av: Jenny

<3<3

2011-10-24 @ 22:46:08
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0