Är det verkligen ögonfluss?

Egentligen borde jag inte blogga förrän jag har blivit positiv igen.. för nu har det bara varit massa negativt i denna blogg tycker jag.. men jaa.. det händer ju inte så mkt positivt i mitt liv just nu.. Jag har ju bara massa otur HELA tiden!! blir galen snart.

Imorn ska jag ringa vårdcentralen om jag ser ut som jag gjorde idag, punkt slut!

Linnea kom förbi förut.. och hon tyckte nästan det såg värre ut än i lördags.. hmm.. ja då är det ju inte på bättringsvägen iaf.
Får se hur svullen jag är imorn. Tänker iaf ringa och höra hur länge det ska ta innan det blir bra med den här salvan. Jag tar ju ändå den här salvan var tredje timme så någon förbättring tycker man ju att det borde bli.. men NEJ.

Jag har ju inte ens orkat åkt in till skolan för att jag inte har mått bra.. men den här veckan hade jag verkligen tänkt att jag skulle åka in.. men kan jag ju inte göra när jag ser ut såhär!! missar ju så förbaskat mycket också :( men har iaf pratat med läraren så hon vet hur det ligger till iaf.

Gick upp från sängen efter 15 idag... tragiskt va?
Men vad fan ska man göra? jag orkar ju inte göra ett piss just nu..
får se om jag kommer lyckas somna nu..
Ska lägga mig och kolla vänner.

och en sak till:
Tack för att du finns mina underbara vän Linnea
♥♥

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0