Ännu en tråkig dag..

Idag när jag vakna och gick och kollade mig i spegeln (vilket jag hatar att göra just nu) så var jag svullen.. MEN jag tyckte att jag inte var lika svullen som jag var igår.. igår kunde jag ju knappt se liksom. Så lite glad blev jag ändå, tänkte: YES, den här salvan verkar vara bättre iaf, nu går det åt rätt håll!
Men jag sätter på mig solglasögonen iaf.. tycker det är så jobbigt speciellt på morgonen när det är ljust.

Jag sitter och äter frukost, eller jag har typ precis ätit klart. Då kommer Sofie in (hon har ju nyckel hit), det första hon gör är att skratta åt mig eftersom jag sitter med solglasögon :P Vi sitter och pratar en stund, så jag tar av mig solglasögonen för jag tycker det känns så dumt att ha dom på när jag pratar med folk. Då säger sofie: Men gud vad svullen du är! jahopp.. kul att höra :P jag som tyckte att jag inte var lika svullen som igår :P och det sa jag också till henne, att då skulle hon ha sett mig igår, då kan vi snacka om att vara SVULLEN! haha :P
Jaja.. jag tycker iaf att det har blivit lite bättre, eller så inbillar jag mig. Men jag ser ändå ut som "hej kom och hjälp mig fortfarande". Så så ligger det till nu ;)


fan klockan är redan 14.30 och jag sitter här i mjukisar, sockor och sovtröja än!
Vad fan ska man göra då??? blir så trött!! :(
Funderar på att göra mig lite kaffe och ta mig en bulle.. KUL!

Fan vad tragiskt alltså =/

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0