2 oktober

Jag hade riktigt kul igår :D
Tack Wall för en sjukt bra kväll, det där hade du ordnat bra :D
Och grattis på födelsedagen Wall :D

idag har jag väl inte mått lika bra direkt..
usch för att vara bakis.

Har bestämt att det blir lugnt för mig ett tag nu.
Ska på en inflyttningsfest i slutet på Oktober, Men innan dess blir det nog inte att dricka.
Herregud har man blivit gammal eller?? :O

har varit i bråten idag och bebismyst massa :)

Dålig som jag är så är jag inte klar med uppgiften som jag borde vara nu! :( ska göra klart den imorn!
Har skrivit ut lite papper och grejer nu för imorn börjar en ny delkurs.

Har duschat och bäddad rent, ska bli underbart att lägga sig i sängen! :)
Men jag ska lägga mig i sängen och försöka plugga lite iaf.. har ju två uppgifter tills imorn, så kanske kan göra klart den ena iaf??
Kul att jag har en sån bra motivation!! ;)


Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0