Bilder från helgen och idag :)

Tidigare idag ringde Linnea och tjata med mig massa. Båda var helt rastlösa. Så Linnea bjöd dit mig på kaffe och kladdkaka. Då blev jag chockad för vi är alltid här när vi ses, så jag tacka ja för det var så länge sen jag var där!

Så jag har varit där hela eftermiddagen idag.
Kom hem vid 18.30 nån gång tror jag. så jag har ätit och nu slappar jag.
ska se på tv klockan åtta.

Har fått lånat en resväska av Linnea till kryssningen!!
så nu är jag stentaggad, skulle lätt kunna packa idag egentligen haha ;P men jag ska försöka lugna mig ;)
3 jäkla dagar kvar bara!!! :D

Bilder från idag:










Bilder från i Fredags:



Fyllo ;)



Ett mindre fyllo ;)



Toarulle toarulle ;)

Bilder från i Lördags:





Här dansas det ;)



Jänx (jag) gillar Jinx ;)



Mums ;P

En grymt bra helg måste jag säga :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0