Uppdatering om helgen!!

oj oj oj... jag har inte hunnit blogga nånting :O
I fredags blev det ju fest, vad ska man säga där?? Blev en massa folk här hemma hos mig, sen drog jag, Sofie och Stoffe till Woodys, där vi träffade mina föräldrar som var ganska så runda om fötterna! Herregud! Men dansa och kul det hade vi ;) sen blev det eftefest här igen. Wall, Paath och massa grabbar kom. Jag började typ städa och härja så jag var nog inte så rolig.... kom i säng vid 05.30!!
Wall på efterfesten:



Igår så mådde jag bra, konstigt nog!
Helt fint väder var det ju med så jag och Sofie bestämde oss för att ta en promenad hem till mamma där vi fikade :) Sen åkte vi och köpte pizza och mamma körde hem oss.
Sen var det meningen att jag skulle ta en hemmakväll, MEN så ringer Wall och är taggad för fest så jag blev lite sugen och tar en snabb dusch och gör ordning mig lite fort för att sedan gå hem till henne. Tror inte jag har sett wall så bakfull alltså :P Linnea kom sen körde Paath oss till sandviken där det var fest. Det gick jävligt segt med vinet kan jag lova, men tillslut fick jag ner mig vinaren iaf!
Drog vidare på 100% party, där Stoffe var!!! Stoffe levererar baby!! Wall och jag blev ju värsta bundisar med honom ;) stod längst fram vid scenen och bara körde, dansade med stoffe och snackade med stoffe en hel del! vi bjöd honom på efterfest men han skulle spela innebandymatch idag.. så tyvärr.
Om ni inte vet vem jag talar om så kika på denna:




Igår blev det iaf ingen efterfest!! Så jäkla skönt att få lägga sig på en gång efter krogen.. eller ja.. det blev telefonsamtal med Linnea så somna väl efter 04 nån gång.
Lite mobil bilder tog vi också:










Idag mår jag också bra, tycker det är konstigt eftersom jag har druckit 2 dagar nu. Men vafan, jag ska väl inte klaga eller?
Men vad ska man göra idag då? Diska måste jag göra sen i Fredags iaf.. usch så det ser ut!
Sen kanske det blir att gå till ica och handla lite.

Herregud på Torsdag drar vi på kryssningen, galet alltså!! :D
Och på Lördag fyller man år! Paket gillar jag ju ;)

Det kommer bli en bra vecka detta, kommer längta till Torsdag bara!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stoffe har det bra, sjukt het tjej i stones-tröjan! :)

2011-11-22 @ 21:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0