Tandläkaren, check!

Idag fick jag gå upp 7.30, det var inte roligt kan jag lova!
Trött som jag var gick jag upp och gjorde ordning te och någon äcklig macka och satte mig framför "Vakna med the Voice". Sen var det dags att bege sig ut i kylan.. Tandläkaren väntade. Men jag måste då säga det, det gick förvånansvärt bra :D Ingen bedövning tog jag heller (stolt över mig själv) Och inga tårar kom det heller :D Men svetten rann dock.. usch vad nervös jag var haha. jaja.. nu är man fräsch i munnen igen ;)
Efter tandläkaren gick jag till mammas jobb och tog kaffe och en macka :)
Sen tog jag mammas bil och åkte till Ö&B och köpte tvättmedel och sköljmedel, sen hem. Gick ner och kollade ifall tvättstugan var ledig, tyvärr så är det fullt till typ 24.e? väldigt bra. Jag behöver tvätta innan kryssningen. Får väl bli att jag åker hem till mamma och tvättar nån dag, kanske idag? får ju passa på när jag har bilen. Aa det får jag grunna på.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, om jag inte är igång så kommer jag somna.. och det vill jag inte. Vill vara trött ikväll så jag kan lägga mig hyfsat tidigt.
Erika är ledig idag, får se om man träffar henne något idag ;)
Diska borde jag egentligen göra också.. men jag orkar inte. Då åker jag hellre hem till mamma och tvättar faktiskt :P

Vilka problem jag har :P haha

HEDDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0