Stearin!

Har precis följt Linnea hem.. riktigt kyligt ute. Blev mössa och vantar på.
Var stentrött innan vi gick utanför dörren, men blev ju pigg av kylan.. så ska väl surfa runt lite på nätet nu så jag blir trött igen, sen lägga mig och kolla på vänner :)

Kan ju även tillägga att jag har stearin på golvet och fönsterkarmen? kommer inte på vad det heter :P Jag har ju som en krona i köksfönstret med ett ljus i.. och det har runnit massa stearin! Det roliga är att förut idag så frågade Blirren om det fungerar, om det inte rinner något från ljuset. Nejdå sa jag, det gör det inte. Och så nu ikväll medans Desperate var så börja det rinna.. jag tyckte jag hörde nåt men kunde inte koppla vad det kunde vara. Men sen när jag kom ut i köket så var det massa stearin på golvet.. KUL!
då har jag lite att göra imorn då.. suck.

Om det är fint väder imorn så blir det nog en promenad igen, sen ska jag försöka ta tag i plugget ännu en gång!
Så imorgon får ingen störa mig och fråga om vi ska hitta på något.. för imorn MÅSTE jag plugga oavsett vad. Jag måste verkligen komma igång igen! Om jag pluggar mkt imorn och på Torsdag så kan jag känna mig stolt på Fredag och dricka massa vin ;) Men då gäller det att jag verkligen pluggar med! Heja Heja!

Nej nu börjar jag bli trött.. så ska gå och borsta tänderna nu och lägga mig.

Natti Natti gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0