Söndagkväll

Då har man varit hemma hos pappa nu då :D
Han blev så glad för alla lotter och allt godis ;)
Och brorsan och jag blev nöjda med kinamaten plus att det blev över så vi fick matlådor, gött gött ;)

När jag kom hem från pappa så fick jag världens huvudvärk.. eller sådär fram vid pannan. stenont! och började frysa som aldrig förr också.. så gjorde ordning te och myste ner mig under filten i soffan. Fryser inte lika mkt längre men huvudvärken är fortfarande kvar =/

Ska ta en kvällspromenad med Linnea snart, prata av oss lite :)
Sen efter promenaden så ska jag gå över till Erika där det bjuds på massa gött och sen en film :) Hon skulle hyra nån film, så det kan bli intressant :P

Inte så smart att jag går ut och tar en promenad när jag fryser.. men jag ställer upp för mina vänner ;) Vill Linnea gå en promenad så gör vi det såklart! ;) och Erika vill äta chips och dipp med mig, och då ställer jag också upp såklart ;)

Just ja.. jag får ju inte glömma:
idag är det bara 13 dagar kvar tills jag fyller år ;)
Jag kommer vakna bakis på min födelsedag... kul kul!
22 barre då.... ja det är väl ingen ålder?? eller??

HEDDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0