Söndag och dop

Jag vill tillbaka på kryssningen, det var så jäkla skönt att få komma iväg en stund och tänka på annat för en gång skull. Visst hade jag Morfar i tankarna, och det kom några tårar ett tag där.. Men jag hade ju mina brudar med mig och det betyder allt ♥ Utan dom hade jag inte klarat det!

Bilder kommer komma, men just nu orkar jag inte. Har lagt upp några på facebook.

Bjuder på en bild från kryssningen:



Idag har jag varit på Dop, världens sötaste Elsa Annici blev döpt idag :) Bilder kommer därifrån med :) Med smakprov kan ni få:



Efter dopet åkte jag direkt till pappa där det bjöds på mat :)
Jag fick även min födelsedagspresent som var pengar, man tackar man tackar :)
ska tala om imorn vad jag har fått av mamma i present :)

Nu ska jag sova :)

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0