Promenad dax :)

Hade svårt att somna inatt, IGEN!
Sen vaknar jag 8 av att det är nån som typ blåser löv precis utanför fönstret, tack för den! Vet att dom bara gör sitt jobb men jag har inte världens bästa morgonhumör.. absolut inte när jag blir störd, då kan jag bli riktigt arg!! Men tillslut kunde jag somna om igen.

Nu har jag ätit frukost, så nu tänkte jag klä på mig och gå ut och gå i det fina vädret! :)
Håller på och laddar ner lite musik i mobilen som jag kan ha på prommen :) hurt hurt! Ser sprängkallt ut ute, men jag kommer nog bli varm, ska gå hyfsat fort :)

Ska leta efter lite mer musik nu, sen ska jag gå.
Uppdaterar senare :)

HEDDA

Kommentarer
Postat av: Erika

Varför vill du aldrig bli med mig ut och gå om du ändå ska gå hyfsat fort?

2011-11-15 @ 16:21:43
URL: http://erijka.blogg.se/
Postat av: Jenny

haha bra fråga Erika :P kanske för att du alltid går på konstiga tider ;)

2011-11-15 @ 18:04:00
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0