Planer börjar bli verklighet

Sådär, nu har Marie varit här och vi har planerat och planerat.
Det är såhär att vi har snackat ett bra tag att vi ska åka ner till Emelie som är i Holland som Au Pair och hälsa på henne! Så ikväll har Marie och jag planerat vilket datum vi ska åka och vi har kollat på hotell!
Så imorgon ska vi boka hotell och flyg :D 4 Januari drar vi och gör Eindhoven osäkert ;) Vi ska även till Amsterdam och kolla in läget där ;) Shit vad kul det kommer bli :D är redan stentaggad hahaha! Och Emelie sa att det hotellet som vi har valt ligger precis vid restauranggatan, bio precis mittemot och även de största klubbarna, och shoppinggatan är bara runt hörnet! Kan det bli bättre eller?? Jag tror verkligen att Marie och jag kommer trivas :D

Vilken bra start på nästa år det kommer bli :D
Inte så jäkla långt kvar ju :O

Och idag är det bara 20 dagar kvar tills man fyller år med!
Herregud, det går fort nu!
Snart kryssning också ;)

Bjuder på en bild på Marie och Emelie eftersom det är dom jag har pratat om i det här inlägget ;)




Kommentarer
Postat av: sofie

Då vill jag se att ni provar spacecookies om ni ska till Amsterdam!!!

2011-11-06 @ 23:20:12
Postat av: Jenny

hahaha såklart du vill ;)

2011-11-07 @ 13:00:39
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: Em

Kommer bli grymt! Såå kul att ni hälsar på :D

haha och det finns massa Coffieshopa här i eindhoven med om man ska prova såna där coockies sofie ;)

2011-11-07 @ 13:42:26
URL: http://emeliewiktorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0