Måndag

Jahopp.. ännu en ny vecka!
Har sovit stengott inatt.. man blir trött efter tvådagars festande ;) sov till 12 idag, dyng gött!
Gick upp och satte på kaffe, kokade ägg och sen två mackor med salami på.. stengött! frukost är så jäkla gött när man väl lägger ner lite tid på det.. annars kan det bli en svettig gammal macka bara liksom.

Fick brev hem idag från vårdcentralen förresten..
dom som skulle ringa?? hmm...
aja... mina värden såg så bra ut så. allt såg bra ut. Vilken tur då.. då har jag helt enkelt bara haft otur och varit så sjuk hela tiden.

Ska till tandläkaren på Onsdag förmiddag... jag är redan skit nervös.
Fan jag hatar verkligen att gå dit.. det är inte mitt favoritställe direkt. För jag VET att dom kommer ta bort tandsten för det får dom alltid göra och det gör så in i helvete ont!! sen kommer det väl kosta skjortan också.. har ju inte varit där sen jag var 19. Vill inte :( Kan ingen gå åt mig?? :P

Ska höra av mig till Marie snart så vi kan boka resan!
Sen ska jag träffa Erika och snacka lite tror jag ;)
Annars vet jag inte vad jag ska göra idag.. jo duscha! haha :P

Vilket meningslöst inlägg detta blev :P haha

HEDDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0