Måndag

Idag har jag varit hemma hos mamma och jag har även umgåtts med Linnea :)
Har fixat lite här hemma också, men det är fruktansvärt stökigt fortfarande.
Har varit stentrött idag, förstår inte. Skulle kunna gå och lägga mig och sova nu liksom..
Men jag funderar faktiskt på att lägga mig och kolla på film, allt för min syster :)

Jag tänkte tala om vad jag har fått av mamma i present :)
En resväska (har tjatat om att köpa en själv men har aldrig tagit tag i det)
En bänk eller byrå.. eller jag vet fasen inte vad man kallar det :P (har alltid velat haft den men har varit för snål)
Skoförvaring som en byrå typ.
sen lite smått som ljuslykta och handdukar.

Jag har tagit kort på byrån och skoförvaring, men orkar inte ladda över bilderna nu. men jag ska visa er så nu kanske förstår mer vad jag menar :)

Jag är iaf jättenöjd :)

Av brorsan och Catte har jag fått presentkort på 60 minuters massage :) Så det ska jag unna mig nån gång, ska bli gött ;)

Av kompisar har jag inte fått än... eller jag kanske inte får nåt överhuvudtaget? ;) haha. ska ha lite kalas här på Fredag med kompisar, käka lite mat och så, blir nog nice :)

Nej nu ska jag fixa lite innan jag lägger mig i sängen.

Ha de gött!

HEDDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0