Kvällspromenad och saknad

Har nu kommit hem från en kvällspromenad med Linnea :) Båda var såå rastlösa så vi bestämde att vi skulle ta en promenad, tror vi gick över 2 timmar?

Nu ska jag lägga mig i sängen och värma mig, är lite små frusen. Blir att kolla på vänner.
Bäst jag lägger mig i tid idag eftersom jag ska upp tidigt imorn.
Jag är så jävla nervös.. jag vill verkligen inte till tandläkaren :(
Jag kommer verkligen ha problem att somna inatt, det är en sak som är säker.

Min kusin hade lagt upp massa bilder från när dom var här i September, Linnea tog massa kort då på Neo.
Och en bild var på mig och Neo när vi gungar, Neo älskar att gunga!
När jag såg den bilden så saknar jag honom bara ännu mer!
Måste fan åka ner till dom snart och hälsa på!! ♥



♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0