Jag vill ha sommar!

Hmm.. det blir nog att Linnea kommer hit och kollar på desperate istället. Blir för stressigt med en promenad innan desperate för vi är ganska duktiga på att gå långt och länge när vi väl är ute.

Jag skulle ju koka ris för jag har kinamat att värma..
men jag orkar verkligen inte.. just nu känns det stenjobbigt att koka ris!
Men jag har ju inte ätit någon mat idag? åh.. vilka små problem jag jämt ska få. Nej det får bli macka, ägg och typ te ikväll. Så gör jag någon ordentlig mat imorn istället, så får det bli punkt och slut!!

Kan klockan inte bara bli 21 nån gång.. klockan går sprängsakta just nu.
Men nu ska jag ju göra mackor och grejer, så får hoppas tiden går fort!

Jag vill ha sommar nu!!
Orkar inte med den här jäkla långa vintern :(
Jag vill ha sol, värme, bad, solbränna, vin på ballen, öl, Öland, Midsommar, kvällspromenader och mkt mkt mer!
Sommar NU tack!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0