Bra kväll!

Det blev en bra kväll igår :D
Åt grymt god mat med pappa och Yvonne, sen vid 22 gick jag vidare till Sofia där det var fest och jag kände att jag låg ganska så mkt efter dom ;) Men det var bara att korka upp vinet och köra ;) Blev att vi gick till Woodys, och det var kul där med! Så jaa.. en bra kväll helt enkelt ;)

Idag vet jag inte om jag är bakis??
Jag tror inte det... mest seg bara..

Ska tvätta och plocka och diska här hemma idag, kul kul! men det är ett måste så det är bara att göra det!

Och ikväll tror jag det är på´t igen??

Det var en jävla tur att Sofie och jag åkte till systemet igår.. det är ju stenstängt idag!!

En bild från igår på Woodys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0