Bilder från promenad

Sådär, nu är jag hemma efter 1 timmes promenad, så jäkla gött var det! Blev helt svett, så nu har jag duschat av mig kroppen så man luktar gött igen ;) är helt röd om kinderna än sen jag var ute :P vackert! Tog lite härliga bilder på promenaden :)









Så himla fint väder ute, jag njöööt verkligen!



Nu ska jag ta hand om disken från igår när vi åt tacos.
Sen inväntar jag lite besök av Blirren och tror Sofie skulle komma på fika med :)
Det kommer sitta fint med kaffe nu ;)

Tog en fin bild på himlen igår förresten:



Dock var himlen mer orange i verkligheten, men kameran ville tydligen att den skulle vara lila/rosa :P Men fint var det i vilket fall :)

Nej koppla in högtalarna nu och spela bra musik medans man diskar :)

HEDDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0