Besök

Idag har jag haft besök här hela dagen nästan. Efter 14 nån gång kom Linnea tror jag och sen dess har jag haft folk här sen typ 19?
Linnea och jag hann bara sätta oss, sen kom Sofie :P
Jag hade bakat kladdkaka som vi skulle ha till kaffet, men Linnea ville inte ha kaffe utan hon tog te istället, men jag ville ha kaffe eftersom det är så jäkla gott till choklad :P och kladdkakan blev super bra! idag hade jag verkligen lyckats ;)
Vi pratade om vad som hade hänt här hemma när Linnea har varit borta,vilket har varit en hel del! Linnea berättade också lite om Kambodja och vi fick se massa bilder också :)
Så underbart att Linnea hemma igen, det har verkligen känts som evigheter när hon har varit borta men nu äntligen är hon hemma!

Gjorde ordning mat direkt när Sofie och Linnea drog. Det blev lövbiff, hemmagjorda klyftpotatisar och sås, riktigt gött :)

Blev verkligen stentrött nu!
Ska kolla på parlamentet nu, sen blir det att bädda rent för att sen krypa ner i sängen och kolla på vänner.

Imorn kommer det bli en bra dag :D längtar lite för då ska jag få umgås med mina härliga vänner och dricka vin och bara må bra :)

Nej nu börjar parlamentet
HEDDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0