2011-11-02

Tji fick jag igår kväll.. satte mig bänkad framför tvn klockan 21 och så var det INGET desperate!!!! snacka om att jag blev chockad, arg, besviken och ja.. nästan lite ledsen. Jag hade verkligen sett framemot att få se programmet igår eftersom jag hade pluggat hela dagen.. men NEJ, vad får man för det?? Dom visar en skit film istället. Tack för det kanal5!

Har sovit grymt dåligt inatt med =/ jag förstår inte. Jag är jättetrött men jag kan inte somna, somnar efter 3 på natten. Jag ligger bara och vrider och vänder på mig.. har jag för mkt tankar nu igen eller vad är det egentligen??

Hade ställt klockan på 09.30 imorse, men jag har lyckats stängt av klockan i sömnen, det har aldrig hänt förut kan jag lova!! då är man trött alltså.

Idag får jag besök, så jag tänkte städa lite här hemma, diska och baka något gött! :) om jag hinner så ska jag försöka plugga lite en sväng, annars får det bli ikväll :)

Ha en bra dag alla :)

HEDDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0