1 November

Herregud det är redan November, det är galet vad fort månaderna går :O Det var ju nyss september liksom?? Vi var ju nyss i Rhodos??? helt sinnes!
Men jaa.. nu är det November och då är det inte långt kvar tills vi åker på party kryssningen!!! :D Jag är så jäkla taggad, kommer bli så jävla grymt kul :D Kan det inte typ bli 24.e November typ NU??

På tal om annat så har jag sovit grymt dåligt inatt, somna efter 3.. Erika var ju här igår kväll.. och hon gick hem vid 1 tror jag? och vi satt och drack massa te så kan tänka mig att det var det som gjorde att jag inte kunde sova.. Jag får nog sluta dricka te på kvällarna.. iaf inte så sent! Och när jag väl somna inatt så sov jag väldigt oroligt.. har vaknar flera gånger.

Så nej det blev inte att jag gick till biblioteket imorse, men jag SKA plugga nu här hemma istället. Jag ska sitta hela dagen.. ta lite små pauser bara. Nu jävlar!!!
haha jag måste peppa mig själv för att jag ska ta tag i det ;) så kom igen nu!!

Nu ska jag stänga ner facebook, stänga av ljudet på tvn, hämta en kopp kaffe sen är jag fit for fight för plugg! KUL KUL! ;)

HEDDA

Kommentarer
Postat av: HANNA

hoppas du får en jättebra tisdag! :)

2011-11-01 @ 13:42:04
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: william

fin header:D

2011-11-01 @ 13:58:18
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hanna - Detsamma till dig :) och William: Tack så jättemycket :)

2011-11-01 @ 14:45:56
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0