Tisdag

Jahopp, nu är det kvällen igen.. vad fort dagarna går när man hittar på något hela tiden.
Jag tog tag i disken förut och sen duschade jag. Sen kom brudarna hit :)
Ja bjöd dom på den sista pajen som jag hade, själv tog jag bara ett äpple, behöver alla vitaminer som går nu känner jag.
Vi satt och snacka till typ efter 16, sen skulle Murra iväg och vi andra skulle på stan. så ut i åskvädret och tog bilen ner till stan och gick i alla affärer som fanns och kollade efter utstyrsel till lördag.
Jag har hittat mitt nu iaf, är typ klar med saker, ska bara låna lite armband av grannen, sen är allt fixat! Måste förstås testa allting en gång innan med, ifall det inte skulle se bra ut och sådär.
Just nu känner jag att jag inte kommer vara så snygg iaf :P Men vad gör det, vi ska ju bara vara i Mölle ;)

Har varit till Kristinehamn med Erika, hennes mamma och låtsaspappa. och vi fick leta i hundra år efter ett ställe och äta på, allt var stängt som vi gick till. Men tillslut hitta vi en pizzeria, och jag tog en kebabrulle, och det var lätt den godaste kebabrullen som jag har ätit!! det var skitgod kebab där!! inte sånna där småbitar utan långa strimlor.. mmm stengott!! åt nästan upp hela rullen :O

Nu ska jag ta en ipren och lägga mig i soffan, är helt slut känner jag.
Är dyng tjock i halsen med :( låter som om jag är förkyld fast det är halsen.
ååh jag orkar inte bli sjuk :(
Nej soffan och filten väntar.. sen är det desperate, det gillar vi :)

Kommentarer
Postat av: Moster

Det är det som är äkta kebab ! Som han har i blå vagnen i Köpingsvik ...men vet en ggr att du ville inte ha "sån" kebab utan du ville ha såna "fyrkantiga" men det är inte äkta kebab sen har den varit frusen. Krya på dig ...Massa kramar <3

2011-05-31 @ 20:39:09
Postat av: Jenny

ja när jag var liten så gilla jag inte sån kebab, men nu tycker jag det är hur gott som helst! tack det ska jag :) kramar <3

2011-05-31 @ 22:45:36
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0