Vart är motivationen??

Har haft en trevlig stund nu på kvällen med Erika :)
Vi har kollat på Big Brother och sen suttit och snackat massa massa :) <3
Hon gick typ precis hem.. och jag borde ju plugga..
MEN jag har ingen motivation alls!!!!
Vad är det för fel för mig???
Varför inte bara sätta sig och ta tag i skiten!!???
Jag blir verkligen trött på mig nu ska ni veta.
Jag kan väl inte vara skoltrött redan, eller kan man vara det?? :S

Det blir att gå upp tidigt imorgon och verkligen köra järnet!
Har ju inte ens alla böcker hemma, ska låna tre böcker av Angelika, så måste ju hämta dom imorgon med.
Hejja mig alltså!!
Fy fan!


Jag kommer ångra mig imorgon att jag går och lägger mig nu och inte har pluggat något ikväll.
Men men.. det får jag ta imorgon!
motivation = 0


"Det är inte jag som har gjort valet... det är Du"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0