Torsdag

En ledig dag från skolan idag, dyng gött eftersom jag har varit sååå trött den här veckan!
Vaknade halv elva idag.. men var trött i några timmar efter det. Jag förstår verkligen inte varför jag är så trött hela tiden!! :S
Men i alla fall, Sofie och jag åkte till ica och handlade lite, sen gick vi hem till henne och hon städade lite och sen drack vi kaffe och bara tog det lugnt :)
Klockan blev 15 och folk ramla in, blev tårta och paketöppning :D
Av Blirren fick Sofie två jättefina ljuslyktor :D Av Murra gick hon en ljuslykta som det stod Amor Vincit Omnia på, av Tina fick hon blommor och av mig och erika fick hon en presentpåse med en vinflaska i, mandelkubb (Sofie har tjatat om sånna), Pölsa (så jävla äckligt men Sofie tycker det är dyng gött), ett påskägg med godis, ett rivjärn, en ram med ett foto på mig och Erika, en box med humor från tv4... hmm kanske har glömt något nu som var i men det fick hon iaf :p tror hon blev glad haha ;)
Har varit hos Sofie hela kvällen, kollat på Big Brother såklart ;)
Och så har jag, Sofie och Erika pratat om massa skräckfilmer, lite kul faktiskt :P Men sen spåra det ur och vi började prata om Scary Movie filmerna haha ;)

Imorgon blir det att plugga hela dagen, sen på kvällen ska jag träffa Therre :D
Det ska bli riktigt trevligt :D

Nej man kanske ska lägga sig nu??

Natti Natti ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha ja tänk för att jag kanske var det ;P

Tack för idag också :)

2011-04-01 @ 08:06:33
URL: http://jagsomalskardig.blogg.se/
Postat av: Jenny

Murra: Tack själv :) <3

2011-04-01 @ 12:23:15
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0