Tisdag!

Jag trodde jag skulle spy imorse när jag gick upp och drog upp persiennerna, det dyng snöa ute!!
Jag ville bara gå och lägga mig igen när jag såg det, usch!!
Och det värsta var ju att jag hade ju förberett mig att det skulle vara fint väder, så jag blev verkligen dyng besviken!! Jäkligt tur att det klarna upp på eftermiddagen, för nu får det tusan vara nog med snö!!

Idag har jag varit stentrött verkligen, jag tvärslockna så fort jag satte mig på bussen imorse. haha stackars Martin, han kan inte tycka att jag var rolig, sa bara hej och sen däcka :P kommer ihåg att vi åkte förbi Boda Borg sen sov jag fram till universitetet :P

Har varit i skolan i 1,5 timme idag, helt lagomt om jag får säga det ;) haha.
Tror mina dagar i skolan ofta kommer se ut så, gött gött :)
Hade en föreläsning om hållbar utveckling, och fortsättning imorgon med.. och jag måste säga att jag tycker inte det är intressant för fem öre.. har aldrig tyckt att sånt är roligt.. så det här kommer bli en tuff kurs =/
Och visst, sånt är ju viktigt, det vet ju jag med.. men intressant det vettetusan om det är!
Och jag har en inlämningsuppgift som ska vara inlämnad på fredag där jag ska skriva minst ett A4 om vad jag tycker om hållbar utveckling, som heller inte får vara med något radavstånd :S hur ska det gå till när jag inte vet något om hållbar utveckling?? uj uj... den här kursen alltså.. det kommer inte gå bra :P

Annars då?
Har lunchat med Erika och hennes syrra idag :) dyng gött!
sen flängt runt lite i stan och så blev det kaffe hemma hos Erika :) mys dag helt enkelt :)

Nu tänkte jag vara lite duktig innan desperate och plugga lite, men oj... det är ju fotboll på tv nu, det är ju roligare än att plugga... hmm.. nu blev det svårt :P äsch.. jag MÅSTE plugga! Får ha fotbollen på i bakgrunden :)

Hoppas alla har haft en bra Tisdag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0