Söndag - Storstädning!

Idag har jag varit väldigt duktig :D dock inte med plugget som jag egentligen borde göra =/

Men först så åkte jag till sofies föräldrar för där var Sofie, vi satt ute i solen och götta oss i över en timme, riktigt gött :) Men sen blev det kallt så vi ville hitta på något. Det sluta med att båda kom på att vi måste städa. så vi åkte hemåt till var och en och då började jag storstäda!

Jag har:
plockat undan saker.
Hängt in tvätt.
Bytt krukor i köksfönstret.
dammsugit.
Dammat.
Torkat golv.
Diskat.

Sen åkte sofie och jag och pantade för båda hade massa pant :P
Och nu ska jag duscha, sen äta och sen äntligen får jag sätta mig i soffan och kolla tv. Ikväll är det Solsidan och Big Brother som gäller ;)

Tog före och efter bilder idag också, så här ska ni få se :)

Före:









Efter:









Eller hur blev det skillnad? :P
Duktig jag har varit tycker jag, hoppas ni med tycker det ;)

Datorn står på vardagsrumsgolvet för att jag lyssnade på musik, därför det ser lite knas ut på bilden :P

Nej nu blir det att gå in i duschen :)

Ha en bra Söndagskväll alla :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Titta vad fint det blev :D Duktig du är :)

2011-03-21 @ 10:26:44
URL: http://jagsomalskardig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0