Ovärd skoldag!!

Herregud vilken början på denna dag :P
Klockan ringer 08.30 och jag snooza typ tre gånger, stentrött verkligen.
Men kommer upp ur sängen iaf och gör ordning mig för att åka in till skolan, Angelika kom hit 09.30 ungefär.
Vi börja en ny kurs idag så idag skulle vi få info om den, och vi börja 10.30 och läraren började sätta igång och snacka, det var upprop som tog stenlång tid eftersom vi är ganska många, och sen börja hon snacka om kursen, men hon sa bara sånt som vi redan visste eftersom vi har en hemsida som vi kan gå in och titta på. så 10.55 säger hon att hon inte har så mycket mer att säga utan frågar oss om vi har några frågor, vilket ingen hade. Så vi fick sluta.
Så jag har alltså varit i skolan idag i en halv timme!! helt sjukt!! Så jäkla ovärt så det finns inte!!

Jag kom precis hem så nu vet jag inte vad jag ska hitta på.. hmm..
Det är ju riktigt härligt väder ute men kul att vara ute själv? nää..
Vi får se vad det blir helt enkelt :)
Har lite ont i magen också :( inte bra..

Nej men ni får ha en bra dag och ta vara på den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0