Onsdag!

Jag fattar inte varför jag är såååå trött!
Var helt slut när klockan ringde imorse igen, och jag tvärsomna på bussen och har varit helt slut under hela dagen idag.. tycker det är konstigt :S men men.. får se imorgon hur jag är då, för då är jag LEDIG!! Men måste plugga så det blir ju inte så ledigt från skolan direkt =/

Har haft Linnea på besök nu på eftermiddagen :)
Vi har suttit på balkongen i solen och babblat massor och fikat :)
Men tillslut så blev det för kallt så vi fick gå in, men äntligen kan man sitta på balkongen iaf, riktigt gött! :D
En bra eftermiddag med Linnea har det varit, det var kul att träffa henne för idag har jag känt mig såå trött och lite depp faktiskt =/
Men när man träffar den tjejen så blir man inget annat än glad :D ♥

Nu ska jag plugga lite.. sen blir det Big brother dejt ;)

Lägger upp en sommarbild :)








Jag har varit i en period nu som jag bara vill slippa, känns som om jag är i en bubbla, och jag vill komma ut från den bubblan nu. 

Kommentarer
Postat av: linnea

Tack ska du ha gumman! Alltid så skönt o få prata med dig, nån som vet allt o förstår! Du är bäst! Puss <3

2011-03-31 @ 22:38:05
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0